Publikuss

A megbecsült vásárló

2024. július 26. 08:34 - Publikus Team

Lakberendezési áruház 1. rész

A közelmúltban ismét felreppent a hír, hogy adott esetben külföldön akár jobb minőségűek ugyanazon termékek, mint hazánkban és sok esetben ezt már az árak sem kompenzálják. Az alábbi eset rámutathat arra, hogy az azonos cég külföldi áruházának kiszolgálási minősége is nagyban eltérhet a hazai színvonaltól. Vigyázat, az alábbi sorok és képek felkavaróak lehetnek!

01.jpg

forrás: Google Maps

Az ismert lakberendezési áruház szolgáltatásától első gondolatunkban el is várhatnánk, hogy ha előző napokban milliós nagyságrendben vásároltunk, akkor másnap még az hatással lehet a vásárló-eladó kapcsolatra pozitív irányban. Az üzlet áruházvezető-helyettese, Zoltán ennek az ellenkezőjét is bebizonyíthatta, mivel munkaidejében az előző napok vásárlóját zavaros elmondása után elkezdte követni az utcán, majd pofán is vágta. A vásárló bement az ügyfélszolgálatra panaszt tenni, ahol szűkszavúan, távolságtartóan fogadták, az indulatos vezető pedig tovább folytatta a fenyegetését >klikk a felvételhez a fotóra>>>

sz1.jpg

02.jpg

Az alábbi fotón látható a menedzser úr munkaruháján a testi sértésből adódó vérfolt is, ami ütést egyébként többször büszkén elismert >klikk a felvételhez a fotóra>>> még a kihívott rendőröknek is. A megjelent biztonsági őr érthetetlenül fogva tartotta a vásárlót az ügyfélszolgálatra beszorítva, míg a kiérkező rendőrök megállapították a könnyű testi sértés lehetőségét a vásárló sérelmére.

sz2.jpg

03.jpg

Megkeresésre az érintett cég csak akkor küldött egy érintőleges választ, amikor az osztrák sajtósát is felkerestük: „Cégünk már most nyomatékosítja, hogy határozottan elutasít mindenfajta verbális és nonverbális/fizikai úton megvalósuló agressziót, váltsa ki azt bármilyen ok, elutasít a maga részéről minden ilyen típusú fellépést. Először is biztosítjuk kívánjuk Önt, hogy Ön által nagy vonalakban leírt ügyet, annak természeténél fogva, érthető módon, a lehető legpontosabban szeretnénk saját hatáskörben is kivizsgálni. Ennek érdekében a vizsgálatot haladéktalanul elindítottuk a biztonsági személyzet és saját kollégáink bevonásával.” Ezek után viszont a megkeresésekre sokáig nem küldtek választ.

sz3.jpg

04.jpg

forrás: Google Maps

Ezzel szemben az XXXLutz lakberendezési áruház linzi üzletében lefolytatott próbavásárlás során hát le a kalappal olyan kiszolgálást kapott a kollégánk. A lefolytatott ügyfélszolgálati panasz közben pedig mosolygósan segített mindenben a kollégájuk. Összefoglalóan németül vagy angolul is kellemes beszélgetések folytak az osztrák üzletben, ahová bármikor szeretettel visszatérünk.

sz4.jpg

„Végezetül engedje meg, hogy felhívjam a figyelmét arra, hogy amennyiben az eseménnyel kapcsolatban, jelzésének megfelelően cégünket esetlegesen rossz színben tűnteti fel bármely fórumon, felületen, blogon, újságcikkben stb.…, úgy kénytelenek lennénk ezzel szemben jogorvoslattal élni az MMXH Lakberendezési Kft. jó hírnevének, jelentős gazdasági érdekeinek megsértése miatt.”

sz5a.jpg

A szavazás 24.07.31-én 15:17-kor lezárult. Az MMXH Lakberendezési Kft. a vizsgálatát lezárta, csak több felhívásra küldte meg a válaszát, ami alapján abból megállapítható:

Állításuk szerint az áruházban ismét rendőrt hívott az ügyeletes vezető, de a vásárló itt sem élt a hivatalos szervek cégünktől független eljárásával. Ezzel szemben a rendőrök megállapították a könnyű testi sértés tényét, ami nem a rendőrségre tartozik, hanem magánindítványra a bíróság hatásköre. A kollégájuk testi sértésére nem adtak választ és elnézést nem kértek. A biztonsági szolgálat által kivitelezett fogva tartást nem kommentálták. A bizonyító erejű és kétséget kizáró felvétel törvényes körülmények közötti megtekintésére nem reagáltak.

komment
süti beállítások módosítása